لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL

لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL مناسب برای تست‌های رئولوژی خون، سرولوژی و هورمونی می‌باشد. سیستم انجام این […]

لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL

لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL مناسب برای تست‌های رئولوژی خون، سرولوژی و هورمونی می‌باشد. سیستم انجام این آزمایش‌ها با این لوله سیستم تحت خلاء می‌باشد. هپارین سریعا وارد خون می‌شود. لیتیم هپارین و یا سدیم هپارین پوشش دهنده دیوار داخلی این لوله‌ها هستند.

هنگامی که آنتی ترومبین فعال شود از لخته شدن خون جلوگیری می‌شود. نوع‌ماده در لوله، افزودنی، حجم خون همگی در ساخت لوله‌ها در انواع مختلف نقش دارند. استاندارد مورد قبول و مورد توجه در ساخت لوله GMP می‎‌باشد. پلی اتیلن ماده‌ای است که برای ساخت این لوله‌ها از آن استفاده شده است.

هنگامی که از این لوله‌ها استفاده می‌شود امنیتی قابل توجه برای کاربر نیز ایجاد می‌شود زیرا از تماس کاربر با خون کاملا جلوگیری می‌گردد. مقاومت در برابر رطوبت و آب از دیگر مزایای این نوع لوله‌ها می‌باشد. همچنین لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین در برابر ضربه کاملا مقاوم و نشکن است.

ویژگی های منحصر به فرد و اجزای تشکیل دهنده لوله لیتیم هپارین:

  1. شفافیت قابل ملاحضه
  2. حاوی مواد افزودنی
  3. افزایش دقت و صحت در آزمایش با استفاده از محصول
  4. مقاوم در برابر رطوبت و آب
  5. ایمنی کاربردی در استفاده اپراتور
  6. دارای اطلاعات دقیق نوع لوله و مواد افزودنی
  7. متناسب با تجهیزات آزمایشگاهی
  8. شامل ليبل ضد آب
  9. متناسب با تجهیزات خونگیری
  10. از جنس مرغوبPET
  11. شفاف و بدون خش
  12. مقاوم به ضربه و نشکن
  13. از جنس سازگار
  14. حاوی درپوش پلاستیکی

تهیه لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL

شما می‌توانید برای خرید لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL و همچنین انواع محصولات تزریقات مانند ست سرم، سیفتی باکس، اسکالپ وین همچنین رنگ‌های دیگر آنژیوکت‌ ها و یا کیت آزمایشگاهی که شامل کیت تشخیصی و کیت تحقیقاتی می‌شود از طریق فروشگاه اینترنتی آرشیدا طب اقدام بفرمایید.

آرشیدا طب فروشگاه اینترنتی لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد. از طریق سایت برای اطلاع از قیمت و غیره اقدام فرمایید.

با کارشناسان فروش آرشیدا طب جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد انواع محصولات و برند‌ها در تماس بوده و از مشاوره آن‌ها بهره مند شوید.

همچنین برای آگاهی از آخرین مقالات و بررسی محصولات پزشکی و دریافت آخرین نظرات کاربران در بخش مجله اینترنتی ما می‌توانید به بخش  مگ آرشیدا طب نیز مراجعه فرمایید.

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خونگیری خلا لیتیم هپارین 3 mL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…