لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL

لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL وظیفه جمع‌آوری خون از بیماران را به عهده دارد. خون […]

لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL

لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL وظیفه جمع‌آوری خون از بیماران را به عهده دارد. خون جمع‌آوری شده توسط لوله‌ها به منظور انجام تست و آزمایشاتی خاص از بیمار گرفته می‌شود. از این لوله‌ها در آزمایشگاه‌ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی استفاده می‌شود. ماده ضد انعقاد خون EDTA در این لوله وجود دارد که از انعقاد خون جلوگیری کرده و با سلول‌های خون واکنش می‌دهد.

بنا به کاربرد این لوله‌ها اسم (EDTA) برای آن نام‌گذاری شده‌اند. جنس بدنه این لوله خونگیری از پلاستیک PET بوده که به هیچ عنوان در مقابل ضربه و فشار از بین نمی‌رود. به دلیل وجود فرآورده‌های خونی درون این‌ لوله‌ها مقاومت محصول ارتباط مستقیم با امنیت کاربر دارد.

 Complete Blood Count به معنی شمارش کامل سلول‌های خونی می‌باشد و برای اندازه‌گیری تعداد و نوع سلول‌های خونی در بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا برای تشخیص و پیگیری بیماری‌های مختلف از جمله عفونت‌ها، بیماری‌های قلبی، بیماری‌های خونی، بیماری‌های کبدی و کلیه‌ای، بیماری‌های سرطانی و دیگر مشکلات سلولی و خونی از این نوع لوله استفاده می‌شود.

این لوله چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

  • جنس بدنه کاملا مرغوب از پلاستیک PET
  • رعایت شرایط استریلیزاسیون و بهداشتی در تولید این لوله آزمایش
  • ادتای موجود در این لوله حاوی پتاسیم دو ظرفیتی است و واکنش پذیری بالایی دارد. این ماده با سلول‌های خون واکنش داده و مانع لخته شدن خون می‌شود.
  • خونگیری و جمع‌آوری نمونه خون در این لوله آزمایش به وسیله سرنگ انجام می‌شود. از این باید در نمونه‌گیری دقت بیشتری به خرج داد.

تهیه لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL

شما می‌توانید برای خرید لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL و همچنین انواع محصولات تزریقات مانند ست سرم، سیفتی باکس، اسکالپ وین همچنین رنگ‌های دیگر آنژیوکت‌ ها و یا کیت آزمایشگاهی که شامل کیت تشخیصی و کیت تحقیقاتی می‌شود از طریق فروشگاه اینترنتی آرشیدا طب اقدام بفرمایید.

آرشیدا طب فروشگاه اینترنتی لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد. از طریق سایت برای اطلاع از قیمت و غیره اقدام فرمایید.

با کارشناسان فروش آرشیدا طب جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد انواع محصولات و برند‌ها در تماس بوده و از مشاوره آن‌ها بهره مند شوید.

همچنین برای آگاهی از آخرین مقالات و بررسی محصولات پزشکی و دریافت آخرین نظرات کاربران در بخش مجله اینترنتی ما می‌توانید به بخش  مگ آرشیدا طب نیز مراجعه فرمایید.

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خونگیری غیر خلا EDTA K2 6 mL”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…