ست سرم وبست

ست سرم وبست چیست؟ ست سرم وبست دارو و محلول‌های مورد نیاز بدن را با سهولت از طریق تزریق وریدی به بیمار می‌رساند. اتصال ست سرم […]

برند:

ست سرم وبست چیست؟

ست سرم وبست دارو و محلول‌های مورد نیاز بدن را با سهولت از طریق تزریق وریدی به بیمار می‌رساند. اتصال ست سرم از طریق دو سوزنی که در طراحی آن لحاظ شده انجام می‌شود. سوزن اول ست سرم را به محفظه سرم متصل نموده و سوزن دیگر در ورید بیمار قرار می‌گیرد. سرسوزن این ست سرم سبز رنگ است و گیج آن ۲۱ می‌باشد و به صورت پیچ‌ شده در ست سرم قرار دارد.

جنس سر سوزن این ست سرم از فولاد ضدزنگ بوده و از دیگر نقات قوت سوزن می‌توان به ضد حساسیت بودن و اینکه عاری از هرگونه مواد سمی و تب‌زا می‌باشد اشاره نمود. گاز اتیلن‌اکساید از عواملی است که برای استریل‌سازی از آن استفاده می‌شود و لوله یا تیوب نیز به صورت شفاف و از جنس پی وی سی ساخته می‌شود.

جنس محفظه قطره‌ای ست سرم از pvc بوده و رنگ آن کاملا شفاف است و گنجایش محصول معادل ۲۰ قطره یا یک میلی‌لیتر است. از عمده وظایف ست سرم وبست می‌توان به تزریق مایعات یا داروها با سرعت و جریان عبوری مشخص به رگ اشاره نمود. سرعت جریان عبوری در این تزریقات کاملا به شرایط بیمار بستگی دارد.

ویژگی های منحصر به فرد ست سرم:

  • فیلترینگ مایعات به وسیله سیستم پیش رفته برای جداسازی ذرات، باکتری‌ها و هوا از مایعات تزریقی
  • قرقره تنظیم جریان برای امکان تنظیم دقیق و آسان جریان مایعات
  • اتاقک چکه با هدف جلوگیری از ورود هوا به داخل مجرای سرم
  • سر سوزن ضد زنگ از جنس فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا
  • کاملا یکبار مصرف و استریل

 چگونه باید از ست سرم استفاده کنیم ؟

  1. در اولین قدم باید ست سرم را از بسته‌بندی خارج نموده و اطمینان حاصل نمود که تمام قطعات سالم و آماده به کار هستند و به این مرحله آماده‌سازی نیز می‌گویند.
  2. سپس سر سوزن را به آنژیوکت متصل نموده و آن را به محل تزریق در بدن بیمار که رگ می‌باشد وارد می‌نماییم و عمل اتصال را انجام می‌دهیم.
  3. با باز کردن شیر خروج و تنظیم قرقره، جریان مایعات به حالت مطلوب رسیده و تنظیم جریان به سادگی انجام می‌شود.
  4. در این مرحله باید نظارت و کنترل انجام شود؛ یعنی به چشمک‌های شفاف در اتاقک چکه و قرقره توجه شود و در صورت مشاهده هوا یا حباب نیز باید آن‌ها را خارج نمود.
  5. پس از اتمام تزریق، شیر خروج باید بسته شده و سوزن از بدن بیمار خارج شود و ست سرم که یکبار مصرف می‌باشد درون زباله قرار بگیرد.

خرید ست سرم وبست

شما می‌توانید برای تهیه ست سرم وبست و همچنین انواع محصولات تزریقات مانند سیفتی باکس، اسکالپ وین همچنین رنگ‌های دیگر آنژیوکت‌ ها و یا کیت آزمایشگاهی که شامل کیت تشخیصی و کیت تحقیقاتی می‌شود از طریق فروشگاه اینترنتی آرشیدا طب اقدام بفرمایید. آرشیدا طب فروشگاه اینترنتی لوازم مصرفی و تجهیزات پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی می‌باشد. از طریق سایت برای اطلاع از قیمت و غیره اقدام فرمایید.

با کارشناسان فروش آرشیدا طب جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در مورد انواع محصولات و برند‌ها در تماس بوده و از مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید. همچنین برای آگاهی از آخرین مقالات و بررسی محصولات پزشکی و دریافت آخرین نظرات کاربران در بخش مجله اینترنتی ما می‌توانید به بخش  مگ آرشیدا طب نیز مراجعه فرمایید.

توضیحات تکمیلی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست سرم وبست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…